ORDER FORM

Name:
Email Address:
Home/Office Address:
Contact Number:
Facebook Name (Jika Ada):
Code Item/Quantity:
Payment Method: MAYBANK
CIMB
RHB
WESTERN UNION
Willing To Pay: 24 Hours
48 Hours
Comments (jika ada):
I have read, understood and agreed to the Terms & Conditions. I agree not to be backout buyer. I'll inform Skye Collections in 2 days if i want to cancel my order. YES
NO

Click here to put a form like this on your site.

Thursday, August 4, 2011

KOREAN STYLE (READY STOCK)

FREE postage for Semenanjung, Sabah Sarawak tambah RM3 sahaja. Baju saya akan pos sehari selepas payment dibuat. Reservation untuk 2 hari sahaja k. Jika payment tidak saya terima dalam masa 2 hari, automatically order akan saya cancel. PERLU DIINGATKAN GOOD SOLD ARE NOT RETURNABLE. Untuk menempah/order, boleh SMS saya (0139963055) atau EMAIL: skye_collections@yahoo.com
Hantarkan detail anda ya; NAMA, ALAMAT, CODE ITEM, NO TEL & PAYMENT METHOD (MAYBANK/CIMB/RHB)



RM45 (FREE POSTAGE)
CODE ITEM: POQ41
SOLD OUT


RM45 (FREE POSTAGE)
CODE ITEM: POQ58
AVAILABLE


RM37 (FREE POSTAGE)
CODE ITEM: BLS02
AVAILABLE



RM30 (FREE POSTAGE)
CODE ITEM: KRA001
AVAILABLE



RM36 (FREE POSTAGE)
CODE ITEM: KRN761
SOLD OUT



RM37 (FREE POSTAGE)
CODE ITEM: BLEE22
AVAILABLE



RM37 (FREE POSTAGE)
CODE ITEM: BJ54
AVAILABLE



RM37 (FREE POSTAGE)
CODE ITEM: BJK65
AVAILABLE



RM45 (FREE POSTAGE)
CODE ITEM: SQ07
AVAILABLE



RM40 (FREE POSTAGE)
CODE ITEM: KRA003
AVAILABLE



RM48 (FREE POSTAGE)
CODE ITEM: POQ57
SOLD OUT



RM35 (FREE POSTAGE)
CODE ITEM: LTR23 (SKIRT BLACK)
AVAILABLE



RM49 (FREE POSTAGE)
CODE ITEM: POQ45
SOLD OUT



RM46 (FREE POSTAGE)
CODE ITEM: POQ54
SOLD OUT

No comments:

Post a Comment