ORDER FORM

Name:
Email Address:
Home/Office Address:
Contact Number:
Facebook Name (Jika Ada):
Code Item/Quantity:
Payment Method: MAYBANK
CIMB
RHB
WESTERN UNION
Willing To Pay: 24 Hours
48 Hours
Comments (jika ada):
I have read, understood and agreed to the Terms & Conditions. I agree not to be backout buyer. I'll inform Skye Collections in 2 days if i want to cancel my order. YES
NO

Click here to put a form like this on your site.

Tuesday, August 2, 2011

PASHMINA ZEBRA

NEW PASHMINA IN THE HOUSE.... PEMINAT PASHMINA SEMUA JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MEMILIKI PASHMINA TERBARU DARI SKYE COLLECTIONS. MATERIAL NYA PASHMINA JENIS LEMBUT, SENANG NAK PAKAI, SEJUK, X PANAS...CORAK NYA JUGA CANTIK K...TREND MASA KINI, ANIMAL PRINTED ZEBRA. HARGA RM20 (EXCLUDE POSTAGE).


RM20 (EXCLUDE POSTAGE)
CODE ITEM: ZEB1
SOLD OUT


RM20 (EXCLUDE POSTAGE)
CODE ITEM: ZEB2
AVAILABLE



RM20 (EXCLUDE POSTAGE)
CODE ITEM: ZEB3
SOLD OUT



RM20 (EXCLUDE POSTAGE)
CODE ITEM: ZEB4
SOLD OUT



RM20 (EXCLUDE POSTAGE)
CODE ITEM: ZEB5
AVAILABLE



RM20 (EXCLUDE POSTAGE)
CODE ITEM: ZEB6
SOLD OUT



RM20 (EXCLUDE POSTAGE)
CODE ITEM: ZEB7
SOLD OUT



RM20 (EXCLUDE POSTAGE)
CODE ITEM: ZEB8
AVAILABLE




RM20 (EXCLUDE POSTAGE)
CODE ITEM: ZEB9
SOLD OUT



RM20 (EXCLUDE POSTAGE)
CODE ITEM: ZEB10
SOLD OUT

No comments:

Post a Comment